Alla mina färger

Jag hade tänkt visa er mina nya nagellack som jag köpt. Har ett tag köpt nagellacket "Viva la diva" och jag är faktiskt nöjd med hur dom är. Har nu 5 st olika färger utav dom. Så det kan jag rekomendera. :)
Detta är mina nyaste, den vitglittriga är min favorit. :) Jag har även 2 andra färger med "viva la diva"
Dom andra märkena jag har är "Depend", "Maxfactor glossfinity" och "Gina tricot Beauty"
Det var alla min nagellack. Tycker att alla dom jag har håller bra. Dock är Gina tricot Beauty väldigt svår att få bort av någon anledning och det är lite av ett minus. Man vill ju inte stå och kämpa för att få bort det. Men annars ett bra nagellack. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0