Äntligen sol:D



Jag märkte en stor svart fläck på bilderna när jag tog kort på träden. Då hittade jag en lös bit som låg I objektivet, på linsen. Så jag fick skaka objektivet så att biten flyttade på sig. Frågan är vart biten kommer ifrån, för någon stanns i objektivet har den ju gått sönder.

I dag har jag tagit lite nya kort nu när det var fint väder. Jag blev inte direkt nöjd med bilderna tråkigt nog. Känns som att jag fotar samma sak om och om igen och det börjar bli ganska enformigt. TRÅKIGT! Men jag visar en del bilder i dag sedan får ni se resten av bilderna någon annan dag. Tänkte att om jag har en del bilder på lager så kanske det blir mer bloggande, hoppas det i alla fall :)
I dag när vi red föresten, så var vädret så himla fint med SOL! I dag red jag inte min egen häst, i stället red jag Virre och i dag gick det väll helt OK. Har fortfarande inte lärt mig att rida henne ordentligt men det komemr så småningom.
När vi nästan var hemma reste det sig en älg ganska nära oss. Som tur är reagerade ingen annan än Otto. Till och med tönt-verona reagerade inte. Det måste ha varit en årskalv från förra året. Den sprang en bit innan den stannade so mförstenad och kollade på oss medans vi gikc förbi. Tycker att älgar är väldigt farschinerande djur. Dom är så stora och så himla fina! ^^

Föresten, jag är så grymt shopping sugen nu! Blir tokig över att spara pengar till GHS och STHM! Jag vill göra slut alla mina pengar typ. NU haha.... Det är tyvärr nackdelen med att ha hästintresse. Mycket pengar går åt till hästen och det blir inte mycket över til len själv.
Det jag vill köpa just nu är....

* En almanacka med fina bilder som jag kan hänga upp på väggen i sovrummet.
* Ridstövlar tyvärr kostar ju det ett par tusen.
* Ett egen designat skal, bara för att det är 25% rabatt nu. Dock kostar det trots rabatten 250kr.
* Ett album på Itunes som kostar 99kr så att jag kan lyssna var som helst <3
* Nya tröjor, det känns som att jag går i samma kläder varenda dag :(
* Ny bikini.
*Nya skor, vill ha massa skor haha...

Snart ska jag åka till mormor och pyssla med mitt album med kompis kort som har legat och skräpat i snart två år hahaah...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0