Fettisdagen

Idag är det ju dagen då man ska mummsa i sig en semla. Mumms!! Åt en i fredags så det var ju inte så längesedan jag åt en, men det ska bli gott endå. ;)
 
Varför kan inte vädret vara fint så att man kan ta massa fina kort? Igår var jag nere vid sjön lite snabbt då solen tittade fram. Blev dock inga fina kort. Vilket var lite synd, men jag får skylla mig själv. Är också lite trött på att fota sjön. Får nästa gång gå en bit så att jag inte står på samma ställe hela tiden, det är ju lite tråkigt. Vi får väl hoppas att det blir fint väder någongång denna veckan. :)
Man kanske skulle ta fram skidorna för en liten prov åktur kanske? Dom är väl lite för små men vad spelar det för roll igentligen. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0