Första dagen avklarad!

Första dagen på praktiken är nu avklarad. Det var väldigt nervöst i går kväll och imorse. Men allt gick bra. Jag kom dit och alla var så snälla och trevliga så. :) Jag är på en avdelning med barn mellan 1-3 år. Så alla är så sockersöta så! Jag jobbar mån: 8-15 tis: 8-16 ons: 8-14. Helt okej, dock på tisdagar så är jag borta från 8-18. Då jag har lektion en halvtimma efter min praktik. Får se om jag packar med mig en smörgås eller nåt imorgon så att jag kan äta den innan jag går. Eftersom jag äter mat kl 11-11:30 så kommer jag nog vara ganska så hunrig igen vid 4 och jag kommer inte klara av en 90 min lektion utan mat i magen.
Jag kom hem idag runt halv 4. Hade lätt ont i huvudet, eller pannan. Känner mig lite halv häning, men det är ju inte så svårt att förstå varför.^^ Hoppas bara att jag kommer att hålla mig frisk hela tiden.
Jag ska även göra en kalender - eller vad man ska säga - över praktikdagarna så att jag ser hur lång tid jag har kvar. Känns faktiskt lite skönare att se och kunna kryssaför en dag och se hur det sjunker.
 
Imorgon är det som sagt en lååång dag. Jag ska även kolla med lite tider på körlektioner. (kanske kan nämna att jag höll på att köra in vår bil i stenmuren här hemma, så lektioner behövs!) xD
 
Nu ska jag njuta utav min ledighet och kanske ta en liten powernap eller iallafall vila en stund. Kommer bli jobbigt att behöva gå upp tidigt varje dag i veckan. Men men, en positiv (och kanske lite ledsam) sak är att jag får mitt egna rum snart!! Tagga (men även lite ledsamt som sagt)
 
- Okej, det verkar som om jag inte kan ladda upp någon bild. Sry -
 
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0