Fotat läskiga svanar.






I dag gick jag en "tidig" fototur med Mira, vi var ute redan kl 9 och gick. Jag ville se om svanarna var nere vid sjön och det var dom. De var på ganska långt avstånd villket jag insåg var tur. För även om de var ganska långt ifrån började hjärtat klappa när en utav dom reste sig i vattnet. Hahah de är fina, men läskiga. Man har defenetivt respekt för svanar. Jag inbillade mig att de skulle anfalla mig, alla fyra på en och samma gång haha. Tillslut flög de dock i väg så att jag kunde pusta ut. 

Var väll ute i någon timma och gick sedan när jag kom tillbaks red jag en sväng. Visste med en gång att jag egentligen inte borde rida i dag. Kände mig sur och trött på allt och alla. Trollan trampade mig på tån och bar stod där. Hon gjorde ju inte det med flit men fy vad sur jag blev på henne. I bland har hon ingen respekt och bara kör över mig. Inte för att hon kör men hon GÅR på mig när hon tycker att jag är i vägen och hon vill ut.
Hur gör ni föresten när ni känner er buttra? Sätter ni på musik, tänker positivt eller låter humöret "vara"? haha... 
Efter en svettig stund i stallet är jag nu här och har precis ätit. Insåg att tempen hade gått från -6 till 0. Det var anledningen till att jag var så svettig när jag kom in^^ 

Sedan måste jag bara säga GRATTIS till min bästaste kompis R! Jag väntade hela dagen igår på att få säga grattis så jag skickade i väg ett grattis sms strax efter 00 i natt haha. 
:D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha ja svanar är inte att leka med^^ Tack så mycket! :)<3

2013-02-03 @ 14:15:52

Postat av: L

Du är rädd för älgr och jag är rädd för svanar. Kan man kalla oss mesar? haha^^
Ingen orsak(eller vad ska man säga?) :)<3

2013-02-03 @ 20:39:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0