Fredag, bästa dagen.




Jag ska vara ärlig, jag bloggar endast för att få skriva fredag som rubrik^^ Jag har värkligen INGENTING att blogga om och inga bilder att visa, som är snygga alltså. De här fyra fotade jag i eftermiddag/i kväll. Men ack så fula. Föresten, har ni inte smakat på saltade mandlar så missar ni något, de är världens godaste godis! Nyttiga är de också för den delen ;)

Jag har nyss varit på kalas hos min kusin som fyllde 13 år i går. Vi åt smörgåstårta som var full av räkor. Jag älskar smörgåstårta men räkor..... nej tack. Dock åt jag den endå och det var helt ok :) Sedan fick vi marängtårta som också var god. Kände att jag behövde lite kofein för att piggna till men det hjälpte inte. Fredagskvällar är egentligen den sämsta dagen att ha kalas på. Alla är helt hängiga eller övertrötta haha^^ 
Nu är jag i alla fall hemma. Jag får se om jag orkar se på en film eller inte men tror tyvärr att filmen får vänta tills i morgon :/ 

Bye, nu ska jag fortsätta äta nötter...och choklad :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0