Fredag, godis och fika= LOV




I dag är det Fredag, som ni vet. Och vi slutade kl 15 i dag med Engelska. Man kan ju tro att det är väldigt tråkigt att avsluta med innan lov men vi hade faktist rikitigt roligt på lektionen och det blev en hel del skratt! Efter det gick vi ner till stan och träffade en gammal kompis som vi inte har sett på 100år. Väldigt kul att ses igen och jag hoppas att vi ses snart igen. 
Så att sammanfatta dagen så började den med Naturvetenskaps prov (det gick ok) för att sedan avsluta med en mysig fika :D 

Jag var så himla toanödig på bussen hem och innan jag äntligen gick hade jag både varit hos mina kusiner och fikat och tagit korten ovanför. haha (intressant?) Egentligen hade jag tänkt ta en "detalj" bild på min klocka men jag lyckades inte ta ett bra kort när klockan satt på armen^^... Så det slutade med att jag slängde mina armband huller om buller och tog kort på dom i ställlet :) 

Nu är det mat som står på tur, snart i alal fall, hoppas jag ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0