Hej på er...




Hej! Hur är det?  Hos mig är det bara bra! Haha det känns som att man inte har bloggat på en evighet typ men egentligen är det ju bara 4 dagar sedan sist. Men alltså, jag har ingenting att fota och sedan har jag ju haft prao... tiden har faktist inte riktigt räckt till. Inte om jag inte vill gå och fota massa skit här hemma i alla fall. 
Praodagarna har gått bra men jag saknar så klart skolan. Det är inte samma sak att gå runt i stallet utan R lixom. Men annars är det bra, det är mysigt att gå runt i stallet och pyssla dock är det mindre mysigt när alla barn kommer som ska rida. Jag känner mig mer i vägen än hjälpsam, vågar inte ta insiativ... Det värsta är att alla på ridklubben förväntar sig att jag ska vara en bra ledare för barn men det är jag värkligen inte, inte när jag inte känner mig trygg i den miljö jag befinner mig i. Som exempel i går ville ridläraren att jag skulle ge ut årder åt tre barn som red i en cirkel. Men jag kände mig SÅ obekväm med barn jag inte hade någon aning om vad de hette och dessutom deras föräldrar som satt på läcktaren och bevakade mig. haha.... 7 veckor kvar, KÄMPA^^ 

Jag hoppas att det kommer bli mer bloggande framöver, från oss båda. Men det får vi ses hur det blir :)

/ L i n a



Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0