Jag ger mig, det här suger!



Nu har jag försökt tänka " det här är inget, det löser sig" meeen nu ger jag ta mig tusan upp, jag har helt enkelt drabbats av otur... Först drabbas min dator av virus, alla mina bilder och arbeten försvann. Jag förlorade minnes bilder och bilder som gjorde mig glad och jag var tvungen att skriva om TRE nästan klara arbeten. Okej tänkte jag, jag håller mig positiv. Sedan gick mina hörlurar sönder (trodde jag) för att sedan inse att de vita hörlurarna också var sönder, jaha bara att köpa nya tänkte jag... Så nu har jag köpt ett par nya för att sedan dagen efter inse att det är daton som är sönder. Det är den här skitsaken som jag skriver på som av någon konstig anledning gör så att lurarna bara får ljud från ett öra.Hörlurarna fungerar nämligen perfekt i andra datorer men inte den här. Ljudet funkar om jag har på det hökt men INTE med hörlurar. Vad är det här? Det kanske inte är så farligt och jag överdriver kanske men när jag ÄNTLIGEN håller humöret uppe så ska allt paja. Egentliken är jag bara upprörd för nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag behöver hörlurar och jag behöver ljud. Vad ska jag gör nu? :(

*Försöker hålla humöret uppe*

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0