Längesedan

Ja det var ett tag sedan som jag bloggade. Har inte haft någonting att skriva eller nya bilder.
Men jag tänkte att jag skulle blogga nu, även om jag inte har någonting jag riktigt vill säga eller så fina nya bilder. Jag har dock lite ny musik som jag tänkte lista i slutet av inlägget.
 
Den här veckan som gått nu har gått väldigt snabbt och inte vart som den brukar. T. ex i torsdags så kom aldrig våran engelska lärare så vi gick. Klockan var då 8 och vi började sedan igen kl 12:30. Så vi åkte faktiskt hem. Fick då stallet klart och städade även mitt rum. Så det var väldigt skönt att sedan komma hem vid 4 och allt var klart. :)
 
Imorgon börjar praktiken. Jag kan inte säga att jag ser fram emot det så mycket. Men det kanske ändrar sig när jag väl börjat. Jag har även teorilektion på körskolan varje tisdag i 7 veckor mellan 16:30 - 18:00. Så jag åker tidigt på morgonen och kommer inte hem förens runt halv 7 kanske. Så det kommer att bli jobbigt. Jag ska även fixa körlektioner också. Gud vad jag längtar tills allt detta är över. Då jag har gjort klart praktiken och jag har mitt kökort. Det kommer dröja, men jag får kämpa på så att jag får kortet snart och göra praktiken roligt. Jag trivdes väldigt bra förra året på praktiken och jag hoppas att på det här nya stället att jag trivs lika bra. :)
Hade en dröm i natt att jag  väntade på en buss som gick upp till min praktikplats och jag hade glömt överdragsbyxor, vantar och allt sådant. Dock var det sommar, men endå.^^ Fick lite panik och vaknade med en lättnad när jag insåg att det bara var en dröm.^^ Får njuta utav min söndag idag. Har en B&J glass i frysen som hjälper lite mot söndagsångesten. ;)
 
Låttips:
 
1: Icona pop - I love it
2: Icona pop - Ready for the weekend
3: Icona pop - We got the world
4: Rihanna - stay ft mikky ekko
5: Justice - On'n'on
6: Passenger - Let her go
7: Temper trap - Love lost
 
Enjoy! :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag drömde att du pratade med Niall och sen fick hanns autokraf medans jag själv passade barn och GLÖMDE av att få en autograf O_o
Snacka om läskig dröm.


Jag är inte heller taggad för praktiken. Jag vill att det ska bli 24April när allt är slut och det är vanlig skola igen. OCh så klart VÅÅÅÅR :D

2013-02-24 @ 16:10:17

Postat av: R

Hahah, hur kan man glömma att få hans autograf? du är allt bra du lina lillaxD

Ja den 24 april är mer än välkommen! :)

2013-02-24 @ 18:13:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0