Lite presenter och fika!

Idag hade vi en kort dag igen. Hade nämligen alla andra lektioner inställda, eller ja, vi fick komma om vi ville men det var frivilligt, och vem går om det är frivilligt och man kan åka hem? Ingen skulle jag tro. ^^
Efter att vi tagit bussen som gick 10:10 så åkte vi hem till E&L. Väl där hemma så fikade vi massa gott fika och pratade. Jag fick även mina efterlängtade paket. Av L fick jag ett fint grattiskort och en stor burk med godis, mumma!! Av E fick jag en parfym som luktar jätte gott! I perfekt tid då min tagit slut och jag har sedan länge tröttnat på lukten, så den ska jag använda flitigt;) Jag fick även ett lipbalm, som även den luktar jätte gott, jag får tacka så jätte mycket för mina fina paket. :)
 
Imorgon är det fredag och sedan ett välförkänt lov! :) Ska bli så skönt att få sova ut i en hel vecka, har verkligen längtat efter detta lovet. ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha var du tvungen att berätta om mitt missade A? Störandeee

2013-02-07 @ 21:22:17

Postat av: R

L: Ja det är väl klart att jag var! ^^

2013-02-08 @ 16:58:07

Postat av: L

Tack! ^^

2013-02-08 @ 19:02:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0