Lite presenter!

Idag fick jag mitt efterlängtade objektiv! Nikon AF-S Micro 40 mm 1:2.8 G. Är verkligen jätte nöjd! Har läänge velat ha ett objektiv som jag kunde komma väldigt nära mitt motiv med och nu har jag det. Har testat den lite snabbt och jag gillart! ;)
 
Imorse så vaknade jag såklart väldigt tidigt, redan vid 5. Gick och la mig igen och sen vaknade jag kl 8:30, låg då vaken och väntade på att dom skulle komma upp och sjunga för mig. Låg i en timme och väntade, först kl 9:30 ungefär kom dom upp, trodde jag skulle bli tvungen att gå ner.^^ Men jag fick min frukost på sängen och presenter.:)
Har annars inte gjort annat än att vara på datorn och fota. :)
 
Så, det var lite av bilderna jag tog idag. Av min lillasyster fick jag örhängen och så bakade hon även muffins åt mig. :) Fick även en tröja av min storasyster, jätte fin tröja. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0