Lördagen den andra februari tjugohundratretton

Fin och fantasifull rubrik, eller hur? ^^
 
Idag har dagen vart helt okej fast väldigt jobbig på samma gång. Vaknade tidigt imorse av mensillamående, för att sedan ha det hela dagen nästa. Det varade från 4 imorse till runt 17. Har fixat stallet idag och även gått på en plågsam promenad, det låter väl härligt! hmm, nja.^^ Just nu är jag jäätte hungrig! Som tur är så håller mamma på med maten eller mamma kokar potatis och pappa steker lax. Så det ska jag alldeles snart avnjuta. :)
 
När vi gick ut och gick så tog jag med mig kameran. Vi hade hunnit utanför tomten och genom en hage då jag skulle ta kort på en sak, tack och lov för att jag gjorde det då, för då upptäckte jag att jag inte hade något minneskort i kameran. Så det var till att ringa till min lillasyster och be henne springa med det till mig.^^ Orkade inte gå tillbaka.^^ Sedan så tog batteriet slut efter halva vägen, precis när vi kommit in till skogen då solen lyste in jätte fint. Sååå typiskt. Men några kort fick jag iallafall, är inte så nöjd med dom dock. Får bättra mig och verkligen anstränga mig mer när jag tar kort, dock mådde jag inte bra men endå.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Okej, du kanske inte är nöjd med bilderna men dom var i alla fall finare än mina ;)

2013-02-02 @ 21:10:14

Postat av: R

L: Hmm, nja, men tack! :);)

2013-02-03 @ 10:07:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0