Mina fotoskills för 4år sedan




Här om dagen hittade jag ett gammalt minneskort från min försra kompaktkamera som det fanns gammla oraderade biler på. Kul att se gammla kort som jag tog förr i tiden. Här är tre random kort från de blandade bilder som fannsi. Alla är fotade i kusten när vi var där i början av sommarlovet. Haha, lite har jag vill åtminstone utvecklats i mina fotoskills? ;)

I dag har jag inte gjort så mycket, fast lite. Gick upp före 9 dag utan anledning. Tycker dock att det är väldigt skönt att gå upp tidigt och ta det lugnt någon timma innan man går ut tills stallet :)
Efter frukosten åkte vi in till ridhuset med Otto. Där träffade vi en gammal klasskamrat som också rider, kul, även fast vi bara sa hej till varandra. Efter ridhuset åkte jag och mamma 6km skidor. det gick långsamt men det beror på bakglid och dåliga spår (inte alls för att jag är kass på skidor...) Och ja, efter lunch red jag min egen häst, mer har jag väll inte gjort i dag. Men det räcker väll;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja du har verkligen utvecklats :)

2013-02-11 @ 19:04:56

Postat av: L

Tur haha:)

2013-02-11 @ 21:55:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0