Paket ångest m.m




I dag har jag inte hunit med någonting som jag hade tänkt, förutom present shopping. Jag hade tänk att 1. plugga 2. Rida 3. Träna, inget utav det har jag hunnit med. (skulle kunna plugga nu men....nej) I stället åkte vi till stan efter skolan och shoppade present till R villket är mycket viktigt ^^ Jag hade planerat in EXAKT vad jag skulle köpa men det är klart att det inte blev så... Jag borde inte säga vad det var för då kommer min present som jag fick köpa i stället vara helt kass men jag kan nämna två bokstäver 1D (det är allt ni får) menmen jag är nöjd med den här presenten också :D Hoppas nu att R gillar den! När min plan pajade fick jag beslutångest så att mamma och Elin började bli sura på mig haha^^ Förutom presenten köpte jag en BIKINI för 100kr. Det tycker jag var ett bra pris. Nu kan jag pricka av den från "vill ha" listan och "måste köpa" listan. 
I dag var vi nämligen i badhuset på idrotten. Jag hade ångest där också om jag skulle vara med pga min bikini, den satt inte bra. Men bestämde mig i sista sekund för att det var töntigt att inte vara med för den anledningen och det är jag glad för. Vi simmade i 10 min, hade två olika staffet grenar, "basket" där alla fick skämas och ha badmössor så att huvuderna såg helt platta ut. Sist hade vi "fri lek" och det avslutade alla som var med på idrotten (minst 10 st saknades) att bada bubbelpool :) 
Så.... I morgon blir det dubbelt upp i stället, rida, träna och plugga. Men det blir nog bra ;)

Nu ska jag måla ett present kort (försöka) 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0