Pussmule ;)





Är det bara jag som vill pussa de här ljusa mularna som ser så mjuka ut? ;) Haha antagligen. 

Som vanligt har jag ingenting att fota men hästar duger bra. Jag älskar att fota hästarnas mular när dom äter. I bland kan det se så roligt ut haha. Undrar hur det ser ut när vi äter :S Förmodligen har vi inte lika svängiga läppar som dom har men det ser säkert minst lika roligt ut på annat sätt haha! (vill inte veta)

I dag jag ridit Trollan bollan. Hon gjorde mig på så fruktansvärt dåligt humör så jag vet inte vad. Dock är det mitt eget fel som inte kan rida ordentligt men i bland är hon bara så.....tantig. Hon ignorerar mig totalt käns det som och då blir jag frustrerad och rider som en....... Men hursom, det var ju tur att det avslutades bra i alla fall :) Jag var helt genomsvett efter den ridturen. 
Efter stallet fotade jag Otto och åkte skidor med mamma. Jag rammlade bara en gång och det var uppför hur man nu lyckas med det :S 

BYE.


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0