Redan fredag OMG!



Jag förstår inte, är det redan FREDAG? :O Det var inte länge sedan som jag satt här och klagade över magsjuka(som jag btw aldrig fick)

Uppdateringen har varit en aning låg här på bloggen, men som vanligt kan jag inte klaga på annat än vädret och dåligt fotoväder. Som ni vet vid det här laget har jag kass fantasi så därför blir det inget foto inomhus heller. Dock tog jag dessa kort i onsdags för att kunna blogga. Men det blev aldrig av jag får visa bilderna i dag i stället :) Saknar värkligen att fota nu och inte hålla på och klaga över kasst fotoväder hela tiden :( Jag vill åka i väg och fota allt möjligt som ex till LONDON. Det skulle ha varit SÅ kul! :D

I dag har det inte hänt så mycket. Lektionerna har bara rullat på och dagen har gått ganska snabbt. I dag har vi faktist jobbat på alla lektioner villket är ganska ovanligt numera. Jag säger ju det. Dagarna går betydligt snabbare att åka till skolan och faktist göra någonting än att bara sitta och glo på lektionerna bara för att vi inte har någonting att göra!
Aja.. har nyss varit ute och rört på mig, öronen höll på att frysa sönder och hundarna var så jobbiga som de bara kan bli när man är ute. De drog åt alla håll och höll på -_- Och snart ska jag gå ut till stallet och fixa men sen hörni, då kan jag äta godis och slappa hur mycket jag vill :D I helgen har vi lagret fullt med godis, typ. Glass, samma glass som jag åt för några veckorsedan med kakdeg i (inte Ben and Jerrys) och sedan frågade mamma om vi ville ha hemmakväll godis och det kunde jag inte säga nej till! Så förutom det  har vi nog lite annat smått och gott ;)

Hopp hopp, i helgen ska jag köpa födelsedagspresent och jag vet PRECIS vad jag ska köpa. Jag har lite olika allternativ att välja mellan som jag tror att födelsedagsbarnet kommer att bli glad över (tänk om inte, vad gör jag då? O_o )

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0