R.I.P hörlurar

 



I går upptäckte jag att mina hörlurar hade gått sönder :( Det hördes bara ljud från ett öra och det var inte alls bekvämt. Ok, det är en ullaredspryl och jag har haft dom i 1,5 år och sedan har jag väll inte varit jätte rädd om dom^^ Men jag gillade dom! Dom var bekväma och hyfsat snygga. Nu måste jag stå ut med dessa:



Innan jag hittar ett par som jag vill köpa. Någon som har ett förslag på bra hörlurar? Gärna i en snygg färg^^ 

hursom helst... Vad har ni gjort i dag då? Jag har värkligen inte gjort någonting! I alla fall inte nu i eftermiddag. Jag går mest runt och väntar på att klockan ska bli 20 då mello börjar och state of drama är med!!! Jag hoppas att de kommer sjunga en bra låt, det skulle ha varit kul om det gick bra för dom :) 

Nu ska jag fortsätta att lata mig..... byebye :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0