Snö&kyla

Ja idag var det riktigt kallt ute. Har idag fixat stallet och även tagit en promenad runt sjön med mamma och hundarna. Det blev mycket pulsande och svärord då man konstant halkade på alla gömda rötter och stenar.^^ Men det var skönt att få komma ut och få frisk luft. :) Annars så har jag mest varit inne, kollat på film och latat mig framför datorn. :) Om en timme börjar melodifestivalen, måste ju bara se numren som kommer kommma ikväll. Det är en väldigt stor blandning av musiker kan man ju säga.^^ Allt från Sean Banan till Rikard Wolff. Så det ska bli spännande att se. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Inspirerande bilder :)

2013-02-09 @ 20:53:50

Postat av: R

L: Tack så mycket! :) Blev faktiskt lite inspirerad av dina bilder faktiskt! :) <3

2013-02-09 @ 22:13:27

Postat av: L

Kul, älskar att bli inspirerad och att inspirera andra :D <3

2013-02-09 @ 22:38:35

Postat av: R

L: Haha jag kom på att du först tog kort på smycken och sen i nästa inlägg på en bok och jag kombinerade och tog kort på smycken på en bok! ^^:P

2013-02-09 @ 22:43:33

Postat av: L

haha sant ^^

2013-02-10 @ 23:35:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0