The Notebook




En sak som jag inte gillar, det är att böckerna alltid publiceras med ett nytt omslag från filmen när en bok har blivit film. Varför kan inte orginalsidan få vara kvar? Är det för att folk ska lockas av att läsa boken efter filmen lättare eller tycker dom att första sidan ska uppdateras? Jag hade i alla fall gärna sett orginal omslaget dock hade jag förmodligen inte lagt märke till den i bibloioteket om inte personerna från filmen hade varit på omslaget.... 
Hursom helst, det här är i alla fall boken som jag valde att läsa på engelskan eftersom att jag tycker att filmen är väldigt bra. Faktsist så är boken väldigt lättläst, till och med jag som är kass på engelska förstår i stort sett varenda ord haha! (inte dåligt) Den är väldigt lockande att läsa, man drags in i boken väldigt lätt så nu har jag "bara" 100 sidor kvar att läsa. Rekomenderar i alla fall, speciellt ni som vill ha en bra och lättläst bok. 

I dag hann jag både rida, mocka och åka 3km på skidor förre kl 13. Jag har fått låna ett par gammla skidor av mormor och morfar och dom funkar bra. Poma hjälpte mg att dra, duktiga kille haha det gick jätte smidigt att åka med honom som drag hjälp. Haha kunde inte låta bli att skratta åt mig själv när jag märkte att jag plogade låååångsamt ner för en 2m lång nedförsbacke med pyte lite sluttning. Annars gick det bra, ramlade 3 gånger men jag har inte åkt på några år. Men det var deffenetivt inte sista gången :D
Juste, har fått "äran" att rida OTTO i dag! Wow, vilken skillnad sedan i sommras! Till slut tror jag att han gick hyfsatt bra. Nu kommer jag tycka att Trollan är skit tråkig att rida hehe. Nej, men det är två helt olika hästar och det är nyttigt att prorida en annan häst :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0