Tidig morgon.




Hej på er och godmorgon! (eller i mitt fall godmiddag eftersom att jag snart ska äta..) I dag var jag nästan uppe med tuppen halv åtta. Jag hade ställ kl på åtta men vaknade tidigare så jag tänkte varför inte? Och gick upp. Egentligen var jag inte tvungen att gå upp så tidigt men mamma skulle börja jobba kl 12 så för att hinna med någonting alls så gick vi upp tidigt och red en sväng. Så redan vid 9 var vi klara och nu har jag städat, fotat och... inget mer. Jag ville fota ögon (insperation från R) men hästarna var rädda för kameran och för mörkt endå...Så det blev inte så mycket bilder dock har jag fotat en alla hjärtans dag bild för jag hinner inte det i morgon. I morgon ska vi göra de vanliga sysslorna i stallet, rida m.m för på kvällen kommer släckten och äter :) 

Hopp hopp, ska äta nu haha ^^

Ps, Jag trodde värkligen att jag hade något att blogga om men tydligen så hade jag inte det :( haha

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åh, det måste jag fixa, en alla hjärtansdag bild! bra idé L ;):)

2013-02-13 @ 15:06:22

Postat av: L

Ja jag kände att något måste man ju ha även om min bild kankse inte var den mest kreativaste bilden man kan hitta haha

2013-02-13 @ 22:31:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0