Trött som bara den!

Ja, just nu är jag sååå trött! Har inte haft en lugn stund på hela dagen. Kom hem och sen så var det direkt till att städa och fixa sig och fixa tårtan tills kalaset. Har fått en del fina saker, ett presentkort på Gina och två till berlocker till mitt pandora armband. :) Min månadssten fick jag nu också, tackar mormor och morfar så mycket. :)
Fick även 100 kr. Så nu vill jag in till gina och handla. ;)
Fick god mat och en god marängtårta med bannaner och riven blockchoklad på. :)
 
Sitter och kollar lite på skavlan just nu. Men tror dock jag ska gå och lägga mig nu, för som rubriken lyder så är jag trött. ;) Ska visa er imorgon min nya nagellack som jag köpte igår, gillar färgerna starkt. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag följer gärna med till gina.... :D

2013-02-01 @ 21:42:02

Postat av: R

L: Låter bra det. ;) Vi får bestämma en dag snart ;)

2013-02-02 @ 10:40:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0