Ullared!

Så detta var då lite utav det jag köpte. Är faktiskt nöjd med mina köp. Känner att jag inte fick med allt jag ville, men endå fick jag det.^^
 
1: En fleecejacka, kommer vara skönt att ha på våren.
2: En väldigt snygg vår/höstjacka, har sett en liknande på H&M, har länge velat ha den. :)
3: En t-shirt med lite mer öppen rygg, tyckte om trycket på. :)
4: En lite tjockare mysigare tröja med lite nitliknande saker på axlarna. :)
5: En t-shirt som passar bra till shorts på sommaren. ;)
6: En...heter det jumpsuit? Aja, det är som shorts och tröja i ett eller vad man nu ska kalla det, svårt att förklara.:)
7: En ny idrottsväska, har länge velat ha en ny, så passade på att skaffa mig en. :)
8: Har ett tag nu velat prova garniers nya andsiktstvätt. Den har en borste så att man inte ska behöva använda  fingrarna till att tvätta andsiktet. :) Hoppas att den kommer visa lite resultat. :)
9: Köpte 1Ds film eller dokumentär, dom har nog fler än en tror jag, det ska nog finnas en som heter "One year in the making" också. Jag var ju bara tvungen att ha denna.^^
10: Sedan var jag ju bara tvungen att köpa en barbiefilm, dom hade alla där så jag tog den som jag tycker är bäst.^^
11: Har ett tag nu velat ha mer sminkborstar och särskilt till ögonskuggorna, har velat ha en borste och inte en, ja vad dom nu andra ska kallas, svamp-aktig-liten-borsta-sak (?) ^^
 
Är väldigt nöjd och hade gärna haft mer pengar att handla för.^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tycker inte att det brukar finnas mycket fina kläder på gekås men du har ju hittat riktigt mycket fint :)

2013-02-15 @ 18:48:55

Postat av: R

L: Ne inte jag heller, men det fanns iallafall lite bra saker. ;)

2013-02-15 @ 20:29:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0