2013!

Nu är det då 2013. Hoppas att detta året kommer att bli hur bra som helst och vara det bästa året och att det har mycket att erbjuda. Börjar ju med att jag ska få eget rum, så jag hoppas att det bara är den första bra saken på detta året. ;)
 
Igår blev det trerätters. Först var det toast med skagenröra och sen fläskfilé med klyftpotatis och till efterätt blev det vanlijpanacotta med hallongräm på. Första gången jag åt det och det var gott. (Dock hade jag Elins händelse i bakhuvudet.) ^^
Vi spelade sedan trivial pursuit från 7-12. Jag kom på en fjärde plats, en placering sämre än förra året. Men men, jag ska få bättre placering nästa år. ;)
Vi hade inga raketer iår. Men grannen sköt två raketer. Jag missade första och fångade andra på bild, dock hade jag inte autozoom på så det blev en suddig bild. När jag fixat det till nästa raket så kom det ingen, typiskt. Men men. Min nyårsafton har varit bra och min första dag på 2013 har varit bra den också. :) Hoppas att erat 2013 bjuder på någonting underbart! :)
Förta kortet är på raketen och andra snurrade jag bara runt.^^ Det blåste och regnade och jag stog i en kort klänning och barbent. Men det var det värt, man måste ju stå ute på tolvslaget. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0