All alone

Ja, jag sitter just nu i skolan och väntar på att alla andra ska komma. Dom har fått sova ut idag men själv gick jag upp kl 5 för att jag skulle med mamma till jobbet. Jag var inte trött när jag gick upp men sen när jag satt på mammas jobb och i bussen så blev jag jätte trött! Höll på att somna flera gånger.
E&L borde vara här om ungefär 50 minuter eller så. Tiden riktigt segar fram. Aja, jag får väl sitta här och skriva så länge dårå.
 
Någon mer än jag som sett den nya 1D musikvideon? Den var sååååå bra, rolig och bara så underbar! Älskar dom så mycket!^^
 
Idag är det en typ halv lång dag. Vi har en lektion nu på morgonen och sen efter lunch så har vi idrott och sen slutr vi. Jag måste även gå hem idag, men det är alltid bra med lite motion. Sen så måste jag även mocka och fixa stallet. Det känns endå ganska så skönt att hålla igång under eftermiddagen än att bara lata sig, som jag gjorde igår. Låg framför datorn hela eftermiddagen. Dock fick jag väl yttepytte lite motion när jag var tvugen att dra ut internet100 gånger ungefär. Sedan så somnade jag en kort stund också, var super trött. Vilket jag kommer vara idag också. Ne nu vill jag ha helg! ^^
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
 
Michael Jackson - Man in the mirror
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0