Äter vindruvor. Gott gott.



Aa det isar lite i tänderna men annars är det gott^^ Till vindruvorna dricker jag kaffe och kollar på skidor-bäst!
Dessutom har jag nyss duschat och sitter nu med massa hårnålar i håret. Jag ska nämligen prova på hur resultatet blir att platta håret utan värme- R visade mig en video på hur man gör i torsdags. Efetrsom att mitt hår sliter så lätt skulle det här vara ett bra alternativ. Om det nu fungerar. Det man ska göra är att kamma håret runt huvudet och sätta fast det med mass hårnålar. Den här gången kommer håret inte att bli jätte platt. Har massa bucklor här och där ;)

I dag har jag äntligen ridit, det var på tiden haha^^ Vi red¨på åkern och jag är nöjd med dagens ridpass. Speciellt galoppen, den kändes super :) Så ja, jag är nöjd med min häst ;) Egentliken är hon ju en häst men eftersom att hon egentliken är lite för liten för mig börjar hon kännsas som en ponny ^^ Tur att magen står ut såpass, annars hade mina skänklar gått runt magen på henne haha!

I går kväll såg jag på Batman 1 (den fanns på swefilmer) och ska jag vara ärlig så var den ganska dryg. Det hände inte så mycket på en bra stund men jag var redan bered på att den inte skulle vara den bästa av dom. Jag har fortfarande stora förhoppningar om film nr 3:D 

Sedan har jag gjort lite annat, bl.a slängt ut alla julsaker, precis ALLT. Det känns så tomt utan alla tomtar och den fina granen. Julen är officielt över nu. Det betyder att om några månader är det vår:D


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0