Bara halva veckan kvar!

Idag var vi lediga och imorgon så är det torsdag och det är den segaste dagen på veckan, efter den kommer fredagen. Det blir även lite värre att veta att man har debatt på svenskan också. Jiho...:S
 
Jag gick upp hyfsat tidigt idag, 08:30. Släpte ut hästarna och åt sedan frukost och satt vid datorn och kollade på tv:n en stund. Jag mockade och fixade stallet för att sedan med frusna fötter ge mig ut på en fotorunda. Det blev hyfsade kort iallafall. Kunde inte ta mer än 40 kort innan jag var tvungen att gå in för att min fötter skulle tina.
När jag kommit in så duschar jag och sedan äta lite för att sedan när mamma kommer hem bege oss till vetrinären. Det tog en timme att åka dit, sedan satt vi i nästan en timme och väntade, tio minuter tog själva testet eller kontrollen för att sedan sätta oss i bilen för en timmes körande igen. Men nu är jag hemma och värmer min fötter. Blir så lätt kall om fötterna.
 
Ikväll kommer mästerkockarna, woho! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0