bitande kyla, inställda lektioner och lite god choklad

Det är väl min dag i stora drag. Det är fortfarande väldigt kallt ute, hade dock tights under jeansen idag, så det var lite varmare iallafall. Efter att naturkunskapen var slut så var det 45 minuter kvar tills sista lektionen skulle börja. När det var 10 minuter kvar går vi upp, på dörren ser vi en lapp där det står att vi har instäld lektion. Så vi hade suttit där i 45 minuter helt i onödan. Härligt! Fick skynda till bussen. Väl hemma så får jag äntligen äta min choklad som jag köpte igår. Mumma! ;)
Men annars så har dagen vart helt okej faktiskt. :)
 
Låttips:
 
1. The temper trap - love lost
2. Damien Rice - Blowers daugther
3. Peter Poehl - The story of the impossible
4. Regina Spektor - The call
5. Switch toot - this is home
 
Så, 5 st underbart bra låtar. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Fanny<3

Asså Beckis!! älskar dina bilder!! :3
Puss från kusin!!

2013-01-26 @ 01:49:45
URL: http://nattstad.se/IsabellaFanny


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0