Bloggar från skolan....


Haha skoja bara med er. Eller jag sitter ju faktist i skolan men eftersom att det är så år 2012 att skriva bloggar i skolan som rubrik var jag tvungen att skriva det ;)

Tisdag i dag alltså. Ingenting att se framemot, förutom att det är en dag närmare Torsdag(torsdag=ledig) Jag har försökt komma på någonting roligt i dag men kommer värkligen inte på någonting. Det är inte enns något bra pogram i dag?! Jag försöker att tänka positivt endå, det är bara en helt vanlig skoldag? Jag mår i alla fall inte dåligt? Jag är inte död? Jag jobbar inte aset av mig? Det kunde ha varit värre? Ja ... nu känns det helt klart bättre. Så länge som jag lever och mår bra, då kan jag ta mig igenom en tråkig skoldag! ^^

Sedan ska jag hålla hårt i mina tummar och önska att solen kommer att komma snart så att jag kan gå ut och fota. Det värkar dock ta sin tid för solen att ta sig hit men någon gång måste den komma! Mer har jag ingenting att säga. Peppa er med massa positivt tänkade sitter ju aldrig fel. Fast ifs kanske inte mitt peppande är speciellt lyckat trots allt eftersom att allt var till mig själv...... O_o

Hej svejs så länge :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0