Börjar helgen med.......



Färska bilder!
Den här helgen börjar även med att jag inte har något godis och dessutom en magsjuk syster. Alltså kommer jag att spendera den här helgen hemma och vänta på att magsjukan även ska komma till mig, KUL. Tycker så klart synd om syrran som redan har fått det och som dessutom börjar få migrän men jag kan inte låta bli att tycka synd om mig själv också (egoist?) För har man fått influensan då orkr man endå inte göra någonting men jag som inte har fått den, måste endå stanna hemma och ja... vänta på att jag ska få den hahaha ^^ Nej, jag ska inte vara depp för det. Det finns säkert något roligt att göra som ex, städa och tvätta, det är ju alltid kul....

I dag hade i alla fall vi lite tur med sista lektionen för vi hade ingen lärare och fick gå hem. Det kände lite onödigt att ha väntat i 45 min på att lektionen skulle börja men vi drygade tiden med att se big bang. Dessutom hade vi endå inte hunnit med någon tidigare buss :)

Japp, magsjuka var det ja......Men ni får i alla fall ha en trevlig helg så uppdaterar jag er när/om jag har fått den ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0