Dagens bilder



Här är dagens bilder som jag så klart har fått tillåtelse att lägga ut :) Det är riktigt kul att fota hästar i snö, speccielt när dom galopperar. Det skulle ha varit kul att någon gång fota alla hästarna när dom busar i snön men det är väll knappast troligt. det enda som dom gör på dagarna är att stå och äta haha ^^

Föresten, jag kom på en annan bra sak med den nya kameran. Den kan ta så mycket mer bilder/sek. Den var värkligen blixtsnabb och tog kort efter kort. Jag kunde välja en inställning som tog i HD. Dock förstår jag inte varför kameran kan ta mer bilder i HD än om man väljer den vanliga inställningen? Hursomhelst, det var gryyymt^^ 
Det var lite svårt att fota eftersom att Mira var med och hon värkade frys. Jag hade tänkt att hon skulle springa runt på åkern och busa men i stället satt hon i mitt knä och gnällde. Jag tänkte att hon frös så jag la min jacka på henne en liten stund men det hjälpte inte haha ^^

I morgon är det fredag och det ser jag framemot :D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0