Det här vill jag fota under 2013

 
Åå det är så mycket saker som jag vill fota! Ex, Eifeltornet, London eye, New york,hela världen om jag får välja! Men för mig är det inte realistiskt  (Fast det är det nog inte för någon haha) i alla fall inte under 2013. Den här listan är en lista som jag kan uppfylla, som inte är omöjlig ;)

* Regnbåge. Ett önskat mål som jag har haft i flera år men som ej har uppfyllts.
* Åska.
* Dimma.
* Soluppgång/solnedgång
* Slott eller något som har med Historien att göra.
* Närbild på fåglar
* Få fota massa hästar i Falsterbo.
* En stad på natten.
* Fota en kändis
* Fota djur på djurparken.

Och nu menar jag att korten ska vara bra. Inte ett kort där en regnbåge skymtas långt bort bakom träd haha.Jag vill vara NÖJD med bilderna, vilket kan vara svårt att uppfylla hehe.
Som ni märker är det mycket Natur och djur. Kommer nämligen inte på någonting annat. Det är helt enkelt mina favorit motiv^^

Det jag vill fota mindre utav är blombilder eller macro bilder i huvudtaget. Jag tycker att ibland känns det som att det är det enda som jag fotar när jag inte har någon fantasi :)

Här är några tidigare kort som jag har fotat genom åren:


Vill fota massa djur igen! I djurparken har man chansen att komma nära djuren vilket det är väldigt sällan man får chans till i naturen:/








/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0