Godmorgon - mañana!

Hääääärligt väder ute, dock väldigt kallt. Det var - 18 när jag tog ut hästarna för en halvtimme sedan. Solen kommer fram och jag hoppas att det inte är lika kallt sen när jag ska ut och mocka runt 12.
 
Idag är det en slappardag. Jag ska fixa stallet och sedan hade jag tänkt om det går och vi har allt hemma, att jag skulle baka russinkakor. Vet inte om jag har något recept eller om jag helt enkelt bara får ta ett recept för någon kaka och sedan bara lägga till russin i degen. Det får vi se, jag ska uppdatera er med hur det går. ;)
 
Det är så fint ute nu när solen lyser på alla grenar som glittrar utav all snö och frost på sig! :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Underbart väder i dag dock kallt! :D

2013-01-19 @ 11:30:23

Postat av: R

L: Ja det är det då verkligen! :)

2013-01-19 @ 15:11:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0