Godmorgon:D


Understa bilden är oredigerad.

godmorgon. Just nu sitter jag i ett varmt Tv rum och har nyss ätit frukost som bestod av te, turkis youghurt (äckligt men fanns ingen fil) blåbär, nötter, kanel och knäckebröd med ost och rabarermarmerlad :D Det är min favorit frukost fast med fil i stället men annars så är det super gott ^^

I dag ska jag förmodligen fota elin när hon rider på åkern. Egentligen så hatar jag att fota när det är mulet väder och solen inte syns en skymt av. Allting blir så grått i färgen och det är svårt att få tillräkligt ljus samtidigt som det är en okej skärpa. Någon som har tips på inställning?
Annars ska jag inte göra så mycket. Ska nog åka till ridhuset och rida, hoppas att det kommer gå bra^^ Men det får vi se, igår var i alla fall ingen rolig riddag. Jag drömde till och med i natt att någon sa att jag alltid var hård i handen (håller hårt, stumm hand, drar i hästens mun) och jag blev jätte ledsen över det haha..

I går såg jag Batman TVÅ :D Jag tycker att den var bra men än så länge har spiderman varit bättre, det måste jag erkänna. Men den bästa filmen är ju sparad till sist så nu villllll jag se sista filmen ;) Är det någon som har tips på en bra film? R tipsade om "the notebook" och den filmen var ju helt underbar. Samtidigt som det kom några tårar så slutade filmen lyckligt, fast på ett sorgligt sätt. Åå den måste alla se den som inte har sett den:)

som sagt, tips på en bra film???
Här kommer tre tips från mig:
* seabiscuit.
* The last song.
* Avatar.
(random filmer som jag tycker är bra)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0