goodafternoon!

Hejsansvejsan! Torsdag idag, vilket brukar vara den jobbigaste dagen i veckan, fast vet inte om fredagar är lika jobbiga, lite kortare dag, men då vill man ju bara sluta och få helg, vilket gör lektionerna längre.^^
 
Men idag är vi lediga, jag har dock varit hemma sedan måndags. Så jag har fått sova ut och vila upp mig ordentligt. Imorgon är det skola för mig iallafall. :)
 
Idag har jag varit inne i stan och hjälpt mamma att handla mat, sedan så hämtade vi ut vårat paket, äntligen. Jag köpte även (eller okej, mamma köpte åt mig) ett par träningsbyxor (liknande som E&L har) korta och ett linné till det, det var ett erbjudande att man fick byxor och valfri tröja för 299 kr. Så det slog vi till på.
Jag har nu kommit hem och hunnit äta lunch som bestod utav köttsoppa. Har även prövat min bikini och den satt hur bra som helst, så kär i den. Så E&L när ni kan och vill så kan vi ha den dära bada-i-tunnan-kvällen eller vad det nu var som skulle blivit av på jullovet.:)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0