Just so you know...

I love 1D too. Det viste ni knappt va? ;)


I går när jag var i ridhuset så såg skidbacken ut så som den gör på bilden. Det har värkligen varit dimma i flera dagar nu, när ska den försvinna? Jag såg max 3 st personer som åkte ner för backen vilket jag tycker är väldigt modigt. Själv vågar jag inte enns åka barnbacken och dom åker ner för ett brant stup i dimma haha^^

Hur som, hur har eran dag varit? Vi har gått i skolan två dagar nu och det har varit hemskt drygt! Det kommer förmodligen ta några veckor innan jag hinner komma igång ordentligt. Sedan när allt flyter på i skolan kommer jag förmodligen bli trött igen och sedan ännu tröttare när det börjar närma sig sommarlov^^ Menmen, på vårterminen finns det så myclet att se fram emot. Det är viktigt att tänka positivt så här i början av skolstarten och allt känns så avlägset ^^ Jag tänker komma på 8 saker att se fram emot:

* Det blir ljusare för varje dag och med det kommer mer energi.
* Göteborg horse show i slutet av April.
* Alla roliga pogram som börjar på våren ex mästerkockarna, sveriges roligaste klipp, melodifestivalen m.m
* Eurovision song kontest som ska hållat i Sverige i Maj.
* Sedan vet jag inte varför för jag ska inte dit och är bara avundsjuk på alla som ska det men JB och D1 konserten i STHLM i April och Maj, det ska bli spännande^^
* Batman filmen, den ska ses någon gång i vår :)
* Min och R alla fotorundor vi ska åka på.
*Sommarlovet, en självklar punkt som knappt inte behöver nämnas.
* Stockholm resan med klassen


Hoppsan, det blev visst 9 st saker som jag ser framemot! Se där, jag blev mycket mer uppmuntrad nu :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åhh, jag vill gå på 1D konserten!!! :C

2013-01-08 @ 19:54:09

Postat av: L

JAg var så häär nära att vara impulsiv och försöka få några biljetter! Rebecka, nästa gång ska vi banne mig gå. MAn lever bara en gång som man säger haha ^^

2013-01-08 @ 21:16:23

Postat av: L

Oj fel, blandade i hop det. Jag menade så klart när de skulle vara med i Xfactor!!^^

2013-01-09 @ 13:15:53

Postat av: Anonym

Så sant, man behöver verkligen försöka tänka positivt nu med skolan och allt... :)

2013-01-10 @ 17:54:40

Postat av: Anonym

// Axel

2013-01-10 @ 17:55:11

Postat av: L

Positivt tänkande ger energi. Något som jag borde tänka på oftare :)

2013-01-10 @ 22:39:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0