Lakrits panacotta



Det här var våran efterrätt igår:) Jag var ganska skeptisk på att den skulle vara god men det var den faktist! Sparade min halva desert tills i dag och då var den ännu godare^^ Fast om jag får välja mellan lakrits panacotta och vanlig så skulle jag nog välja den vanliga panacottan, tror jag.

Hur var erat nyår då? Mitt var bara bra. Vi var som sagt hemma och firade vilket var ganska skönt. Tyvärr så regnade det för mycket så vi gick aldrig upp till kullen som vi gjorde förra året. Så tyvär så blev det inga kort alls. I stället skålade vi inne och sprang därefter upp till kullen precis vid huset och jag såg pytte lite utav smällarna. Tråkigt. Menmen, hoppas jag får se smällarna bätre nästa år^^

Även om jag la mig vid 2 igår gick jag upp före halv tio-_- Känns som att jag hade behövs sova längre men tydligen så är det väldigt svårt. Vid tio gick jag ut och red och jag måste säga, det gick riktit bra. Förutom när vi skulle galoppera och hästarna rusade i en okontrollerad hastighet som inte gick att få stopp på^^

Ska snart ut till stallet för att klippa Trollan och försöka klippa Lasse. Det kommer aldrig att gå säger jag bara O_o

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0