Mer bilder från idag.



Tyvärr tycker inte jag att bilderna gör sig rättvisa på bilden, kvalitén är kass efter att ha redigerat dom och sedan lagt upp dom på bloggen. Men det får vara så. Annars tyckter jag om dom här bidlerna på Otto. Polkas bild får hänga med bara för att det inte blev några bra på henne. Solen sken rakt på henne så hon stod och kisade hela tiden och hade öronen bakåt. Haha. Jag har i alla fall sparat de bästa bilderna till sist, nämligen lilla Lasse. Kankse lägger upp dom senare i kväll eller så får ni vänta tills i morgon ( förstår att ni längtar haha.........)

I dag har jag inte gjrot så mycket. Det är värkligen jätte drygt att inte kunna rida för att det är för kallt. Vad hittar människor på om dagarna som inte håller på med någon sport egentligen?
Jag har för det mesta suttit i soffan och gluffsat lite allt möjligt. Hatar att ha massa gott hemma. Tillslut äter jag det inte för att jag är sugen på det i stälelt äter jag det bara för att det finns tillgänglig och jag vill  att det ska ta slut. Haha jag måste ha större självdiciplin^^  Dock har jag varit lite redig och kört 15min träningspogram för rygg,mage och rumpa som mamma har pusslat ihop(uppgift i skolan) och sprungit på mammas rullband. Har börjat tycka att det är kul att springa (tvitvi) dock är det bara 3km vilket bara är uppvärmning för de flesta men jag springer i alla fall och jag förbättrar mig för var dag. Sedan jag har börjat springa 3km så har jag ökat min tid på1,5-2min. Meeen jag antar att det inte är någonting att skryta om hehe..

Nä, nu ska jag la fortsätta vara lat om inte det är så att jag kommer på någonting att göra :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0