No inspiration

Igår kom E&L hem till mig. Det blev lite bakning och så kollade vi på film. Först kollade vi på "Braidesmaids" och sen kollade vi på "The women in black". Jag har sett den en gång men till och med jag blev rädd.^^ Efter att vi kollat på den och skulle gå och lägga oss så satte vi på "Shanghai noon" en komedi.^^ Dock drömde jag inte om några monster utan en väldigt trevlig dröm om 1D och vi satt och pratde och hade det bra.^^
 
Idag har jag mockat och sen har jag väl latat mig. Var ute och tog lite kort också. Gick utmed sjön en bit. :)
Imorgon är det sista dagen på lovet och jag ser inte fram emot att börja skolan igen. Nu vill jag bara ha sommarlov!
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Har haft jätte kul :)
ååå vill också fota nu när jag ser dessa fina bilder! ;)

2013-01-05 @ 15:11:35

Postat av: R

L: Ja väldigt trevligt var det :)

2013-01-05 @ 15:13:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0