Nya bilder gott folk:



haha åå VARFÖR kan inte min häst bli lika söt på bild som Otto? Varför måste hon hela tiden hålla på och tönta sig med massa fula miner? haha nej men, hon är söt på sitt sätt, i alla fall för mig :)
Det kommer mer bilder men jag gissar att ni blir uttråkade av att se 1000 bilder på massa hästhuvuden? ;)
Polka har blivit så mörk på huvudet nu sedan syrran klippte henne. Jag känner inte riktit igen henne. Varken på hennes beteénde eller på hennes utseénde. Hon har blivit så lugn och hon har inte den farten som hon brukar ha, förstår ni hur jag menar? Det är tråkigt att se men hon lever och mår för övrigt bra, det är i alla fall något.
Sedan tycker jag att Otto har så himla kol färg på sina bakben. Det är som att den svarta färgen håller på att spricka och vit färg kommer i stället haha  sötisen ^^

I dag, förutom att ha fotat i någorlunda väder, har jag även ridit och varit i skolan. Ovanligt jo men visst ;) Nu ska jag se klart på Superman filmen som jag började att kolla på igår kväll. Det är bara 40min kvar av filmen men jag fastnade inte riktit i den filmen. Jag älskar alla andra seriefigurs superhjält-filmer (eller vad det nu heter) men den här filmen föll mig inte riktigt i min smak ;) Den är absolut inte dålig men om jag ska jämnföra alla de andra filmerna av superhjältar så var den här nog i botten. Hoppas att den nya superman-filmen är bättre villket den ser ut att vara men det återstår att se! För se den, det ska jag självklart göra :D

Bye bye bye

/ L i n a

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0