Ont i nacken, magen, knät och axlarna...

Jo, men det känns ju jätte bra. Har inte haft en så jätte bra dag idag kan man ju säga.^^ Vaknade med träningsverk i magen och smått öm i axlarna. På idrotten hade vi olika lekar. En av dom var indiansmyg och det är väl klart att om man har byxor som inte går över knäna så kommer man få brännsår på dom. Har ett stort på högra knäskålen. Svider lite sådär bara. Jag fick efter idrotten skynda ner till busstationen på ben som knappt bar mig.^^ För att sedan inse att jag inte hade mobilen med mig så jag kunde inte be mamma komma och hämta mig, så jag fick gå hem. Vilket tog en evighet! Väskan var sååå tung och jag hade ont i hällarna plus att det regnade. Så nu har jag även ont i nacken efter att ha bärt den tunga väskan hem. Hittade inte min mobil här hemma, så min storasyster ringer till den och då hittar jag den i min väska under mina idrottsskor...vad gjorde min mobil i sidofacket under mina skor? Hade jag bara vetat det så hade jag ju inte behövt gå hem...-_- Typiskt!^^
 
Imorgn är vi lediga. Eller ja, vi ska jobba hemma och så får vi även tiden till att besöka våra praktikplatser. Så det ska bli skönt att få sova ut imorgon. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0