Photos I want to take this year and in the future!

Inte för att härma L allt för mycket. Men jag tänkte att varför inte göra samma sak och göra en lista med saker jag vill fota detta året och även i framtiden. ;)
 
Så detta året vill jag fota:
 
- Djurpark (vilket kanske kommer att ske i sommar)
- Historiskplats (slott, ruin etc)
- Soluppgång (vill få till ett kort en tidigmorgon som jag verkligen är nöjd med)
- spökkort i skogen
- Trollskog
- Dimma
 
 
Kort jag vill ta i framtiden:
 
- London (londoneye, slott, big ben ect)
- New york (frihetsgudinnan, stan på kvällen, ect)
- Norrsken
- Frankrike (eiffeltornet, stan)
- Skotland (jag vill fota naturen, städer, slott, ect)
 
Det finns mycket jag vill fota och många ställen jag vill se. Dom länder jag vill besöka mest av allt är England, Irland, Frankrike och Italien. :)
Så det var det jag vill fota. Hoppas att jag kommer våga åka till alla länder och göra det bara. ^^
 
Nu ikväll var det stjärnklart (äntligen!!) har väntat några dagar på det. Så jag gick ut och tog lite kort. Blev inte så jätte nöjd med dom, men jag får öva mer helt enkelt. Sedan tog jag lite ljuskort med ficklampan. :)
Ha ett fortsatt bra lov och njut medans det varar. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0