Redan Torsdag, snart fredag!



Dessa bilder tog jag i Söndags som jag egentligen inte är nöjd med och som jag inte hade tänkt att lägga upp på bloggen. Men ja, vad gör man när man inte har bloggat på några dagar och inte har nya bilder?:D
Jag förstår inte riktigt.. är det redan Torsdga i dag? Det var ju nyss helg... Ok, fredagen är kvar och det är massa dryga lektioner men trots allt, det är fredag, då går det att stå ut med i stort sett vad som helst ;)

Haha, FAIL, Rebecka nämde Batman filmen i dag nr2 och hon pratade om något helt annat jag förstod inte alls vad hon pratade om. Det visade sig att jag hade fått fel film och kollat på sista Batmanfilmen! Liiite besvikelse efetrsom att vi skulle ha kollat på den tillsammans me ndet får gå. Jag ser den gärna igen :D Det förklarar varför dom pratade om en gubbe som Batman hade dödat hela tiden men som jag inte hade någon aning om vem dte var. Fast inte tänkte jag på att det kasnke var för att jag såg på fel film^^.........

I dag slutade vi sent, alltså halv fyra. Det var faktist en väldigt härlig kännsla att sluta sent och upptäcka att det fortfarande är ljust. Villket det inte hade varit för några veckor sedan. Med andra ord- det går mot ljusare tider gott fok!!
När jag kom hem var jag nästan lite redig och sprang en kortis på mammas rullband, Det kom lixom inte enns på tanken att ge sig ut och rida i dessa minusgrader. Hatar kyla, det är det värsta jag vet! Kylan isig är väll inte så farlig men att FRYSA i kylan, DET hatar jag. Det får gärna vara 2-3 minusgrader men inte mer ^^

Nu ska jag äta kvällsmat, är hungrig. Det blir nog det vanliga, fil och banan, det är ju skit gått! Är lite stressad därför blir det en ganska osamanhängande text.(fast det brukar dte väll vara?)

Ses i morgon troligen :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0