Sista lovdagen innan vårterminen



Hej på er! Sista lovdagen har spenderats mycket ute i dag, eller egentliken har jag bara varit ute:) I morse fick jag prova på den nya kameran äntligen. Det var ju så klart inte bra väder men det dög, ville mest fota för att lära mig den. Det jag inte har kommit på är hur man ska filma? Det blir bara massa kort när jag trycker på den vanliga knappen^^
Än så länge är jag nöjd med kameran. Jag ska göra en plus och minus lista när jag har fotat mer med den. Nu fattas det bara ett bra objektiv sedan är jag nöjd men det får jag köpa när jag har sparat ihop lite mer pengar :)
Förutom att ha fotat och gjort de vanliga sysslorna i stallet har jag även varit ute och sprungit, ridit i ridhuset och ut och gått. I ridhuset gick det riktigt bra. Tror aldrig att Trollan bollan har gått så fint med mig på ryggen så det kändes riktigt kul. Bra för mitt självförtroende som inte är det bästa inom ridningen.
Men ja, det har i stort sett tagit hela dagen så nu är jag hungrig. Egentligen borde man äta något riktigt lyxit sista måltiden innan skolan i morgon men det får duga med det vanliga ;)

Ja juste, igår hade min kusin med sig två filmer till oss när dom var på besök. Det var den nya spiderman filmen och batman filmen. Han ville se den nya Batman för den var tydligen bäst av dom två. Men eftersom att jag och Elin har lovat att se den med R ville vi se Spiderman i stället. Det jag undrar är hur bra är inte den nya Batmanfilmen egentliken eftersom att Spiderman filmen var jätte bra!?^^ Det ska bli kul att kolla på den så småningom :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0