Sista lovdagen...nooo!

Idag är det sista lovdagen. Nejmen söndagsångest, vi möts igen...
Idag så åkte vi in till stan en kort stund. Min lillasyster skulle ha ett par nya skor och jag skulle snabbt in på gina och köpa jenas. Dock fanns det inga ljusa jenas på gina som var hela om man säger så, det var liksom slitet på knäna och jag är inte så förtjust i det. Så det blev två tröjor på gina och ett par ljusa jeans från cubus. Har dock aldrig riktigt litat på cubusjeans. Hoppas att dom inte töjer sig bara. Vi får hålla tummarna. Våra varor som jag och mamma bestälde från H&M för en vecka sedan har nu packats och kommer om 3-5 arbetsdagar. Det tar ju en envighet att få dom, men men. Efter att vi kommit hem från stan så mockade jag. Jag erbjöd mig att mocka bägge boxarna. Mamma fixade höet sen. Så det gick snabbt. Sen har jag slöat runt med att ha kollat runt på youtube. Hittade en rolig video om 1D. Sök på "The Adventurous Adventures of One Direction" den är rolig. Om man vet lite om vad dom sagt och gjort i tex sina video dagböcker och lite sådant så fattar man den bättre. Men den är rolig även om man inte sett det eller så.
 
Imorgon har vi BF sen lunch och sist idrott. Att idrott inte kan få vara frivilligt. Man behöver det ju inte till sin kurs eller? Aja, vi har ju bara denna terminen och sen nästa år så har vi nog inte idrott. SKÖNT! ^^
Okej, söndagsångesten har lättat lite nu känner jag. Känns lite bättre inför imorgon.
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0