Snart är det fredag!

Imrogon är det fredag! Jag vill såååå gärna sova ut.^^ Kommer vara tvugen att gå upp tidigt imorgon också, orkar inte.^^
Okej fick nyss beskedet att mina och mammas saker från H&M är framme, äntligen! Det blir ju bra att inleda helgen med. :)
 
Idag så gick dagen så sakta fram. Vi kollade på film på engelskan sen hade vi hål från 09:40 - 12:35. Jo men det gick ju inte långsamt inte. För att sedan ha sv och sen första naturkunskaps lektionen. Vi delades in i grupper och gjorde en "rymdresa" vi skulle fly från jorden och åka till en ny planet, vad behöver ni för er 100 000 år långa resa, bla bla bla. Väldigt roligt faktiskt, fick många skratt och energin kom tillbaka. :)
Efter skolan så gick vi ner och fikade på stan innan bussen kom. Så skönt att ha ett café så nära bussstationen att man kan sitta där när man har länge att vänta. :)
 
Imorgon börjar vi 8:25, så vi kan ta en liite senare buss på morgonen, då kan jag sova till 05:30! Woho, min sovmorgon denna veckan! ^^
Låttips: Imagine dragons - Demons och även ALLA 1D låtar! ;)♥
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0