Snart slängs julen ut för den här gången!


Haha fail att försöka gömma sig när man fotar julgranskulor (jag är den långa skepnaden i kanten av julgranskulan)

Hej! Anledningen till att jag inte har bloggat på några dagar är för att jag inte har haft några nya kort. Jag brukar inte vara den som kommer med ny kort alltid men ett utav mina blogglöften som jag har är att inte blogga med massa gammla kort. Det kommer så klart komma undantag men jag börjar så här :)

Som jag sa för några dagar sedan så skulle jag skriva en plus och minus lista om min kamera. Jag hade tänkt göra det nu i helgen men det beror på hur vädret är. Har endast fotat med den två gånger på grund av det tråkiga vädret eller att jag har kommit hem försent innan det har mörknat :) Hälst vill jag ju "lära känna" kameran innan jag skiver en massa plus och minus saker ^^ Som sagt vi får se hur vädret blir i helgen:)

Tråkigt att vädret är som det är, har inte ridit på flera dagar nu på grund av det (kanske lite lathet inblandat hehe) Men som tröst har jag massor utav gott i helgen som jag kan vräka i mig(eller nej jag ska försöka ta det lugnt) Det jag har på lager är en godispåse (som delas med hela familjen dock) glass som smakar som ben and Jerry's glass med kakdeg. MUMS! Sedan har vi massor utav frusen frukt. Blåbär, mango, hallon och det godaste utav allt- frusna vindruvor ;) Ja juste, får inte glömma påsen med hjärt-ost"bågar" fast de tänker jag bara äta i fall det blir nödsituation i godislagret ;)

Har ni några planer i helgen? Mina är endast att först och främst rida och sedan hålla tumarna för bra FOTOVÄDER :D (och ja, så klart att äta massa godis haha) Det enda som fattas nu är Batmanfilmerna ett och två som en mycket glömsk person glömde att ge mig haha X)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0