Alltid denna packningsångest ^^



Haha asså jag är ur usel på att packa lagom, måste alltid ha med mig för mycket eftersom att jag alltid får ångest över vad jag ska packa så i ställlt slänger jag med mig allt ihop. I morgon åker vi som sagt till falsterbo och ska bara vara borta till fredag. Tre dagar och jag kan helt enket inte bestäma mig vad jag ska ha på mig de här tre dagarna ^^ 
Givetvis ska det regna på Onsdag, vad annars, annars ska det nog vara ganska bra väder. Men vem vet, det hinner väll ändras det med XD

Jag var faktist lite tveksam på om jag skulle ta med kameran, just för att den är så tung och att jag för en gång skull vill se allt med mina egna ögon och inte bara genom en kamera lins. Dock vet jag att om jag inte tar med den kommer jag ångra mig men jag ska försöka att inte fota lika mycket den här gången =)

SÅ... vi hörs om några dagar, kommer inte att hinna skriva i morgon. PLanen är att gå upp kl 7, äta frukost, gå med hästarna till sommarbetet, ducsha och packa för att sedan försöka komma iväg runt 10-11 (good luck med det)
VI HÖRS :D 

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0