Årets första dopp woho ^^

Jag fortsätter med att lägga upp bilder från djurparken så nu kommer en drös med bilder på tigrar och lejon. Hoppas inte att ni tycker det är allt för tråkigt. Ska försöka att fota lite annat också som jag kan lägga upp :) 

Haha ser ni att han är skelögd? Så sött haha
Okey.. vad hände med kvalitén på en del bilder? På vissa ser det ut som om bilderna kommer från google eller att jag har sparat dom i fel format (eller vad det nu heter) 

Halloj! :D 
I dag har jag vart pytte lite nyttigare än igår, igår var det helt bedrövligt haha. Åt så mycket onyttigt att jag till och med fick ont i magen haha, usch! I dag har jag ätit lite glass fast tilll skillnad från igår så har jag ridit ett svettigt pass på åkern OCH tagit en liten springrunda. Efter springrundan tvingade jag med mamma till sjön för att ta årets första dopp. Jag hade tänkt att det skulle vara helt ok i vattnet men det var ju svinkallt O_o Jag doppade mig, simmade några simmtag, upp, doppade mig igen och sedan hade jag fått nog ^^ När jag och Elin var mindre hoppade vi i sjön för första gången i April-Maj, nu på äldre dagar har man tydligen blivit mer kräsen och badar för första gången i JULI!!

Btw, igår började jag kolla på Kyle xy och såg två avsnitt. Ni vet, den här serien om en kille som inte kommer från jorden, som inte har någon navel? Jag började kolla två avsnitt men efter att ha förstått att serien tydligen slutade "mitt i" efter sesång 3 när der det tydligen ska ha varit väldigt spännde eller frågor man ville ha svar på så vet jag inte längre om jag vill  fortsätta att kolla på den. Tråkigt för jag tycker att den värkar vara bra. MÅSTE hitta en bra serie som jag kan kolla på^^ 

/ L i n a
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: R

Åh, jag vet att Sofia älskade den serien, dock har jag aldrig tyckt om den dock. Tips på serie: Pretty Little liars. ;)

2013-07-06 @ 22:58:06

Postat av: L

haha jag visste att du skulle komma med det förslaget ;) Får se, håller just nu på och tittar på nya avsnitt av teen wolf (woho)

2013-07-07 @ 17:28:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0