Årets träskbrännboll


Jag måste så klart nämna att årets träskbrännboll blev lika lyckat som alla andra år, kul! Tyvär så har det ju inte regnat på någon vecka så leran var väldigt torr fast det hindrade oss så klart inte från att skita ner oss endå ;) Tog ett dopp i ån efteråt och sedan grillade vi god mat. Lite senare på kvällen tog jag med Mira till en liten udde i sjön som har blivit nu när det har varit så varmt och vattnet har sjunkit. Haha Mira är så rolig att fota när skinnet bara fladdrar hit och dit. Fast på ett kort ser hon nästan skrämande ut tycker jag. Ska visa det i ett senare inlägg så kanske ni förstår ;) 

I dag då, det har varit en riktig slappar dag! Större delen av dagen har spenderats ute i skuggan och kollat på PLL avsnitt. Skönt att inte göra något faktist. I morgon börjar jag ju sommarjobba och jag försöker intala mig själv att tiden kommer gå snabbt ;) Jag har alltid problem med att gå till ställen där jag inte känner människorna väl. När jag säger väl menar jag typ att det inte är min släckt eller mina vänner som finns där utan i stället personer jag "bara" känner igen.  Så jag får inte se det som bara ett sommarjobb utan träning för mina ee.. sociala svårigheter/ blyghet(?) haha nej men det ska nog gå bra :) (intalarjagmigsjälv)

Ha det bra, beybye


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0